مجمع «چکارن» برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم برای سال مالی منتهی به 1399/12/30 شرکت کارتن ایران برگزار شد

به گزارش بورس فوری،مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم برای سال مالی منتهی به 1399/12/30 شرکت کارتن ایران برگزار شد

🔹در این مجمع عنوان شد: در سال گذشته برای حفظ مشتریان به سمت فروش اعتباری رفتیم و بخشی از قیمت را به صورت پیش پرداخت دریافت کردیم. سعی کردیم مشتریان بدحساب را حذف کنیم.

🔹 در سال های قبل سیاست شرکت تناژ محور بود. سال 95 با وجود تولید زیاد، شرکت زیان عملیاتی داشته است. ما سعی کردیم سفارش هایی را قبول کنیم که برای ما سودآور باشد. در سال گذشته به سود عملیاتی رسیدیم. این در حالی است که سال‌های قبل سود شرکت غیرعملیاتی بود و از محل فروش دارایی حاصل می شد.

🔹 در سال گذشته یک ماشین چاپ داشتیم که عمده تولید لوازم خانگی روی این ماشین انجام می‌شد. با تغییرات یک مرحله از کار این ماشین حذف شد.

مدیرعامل:
🔹 برنامه ای برای افزایش سرمایه از سود انباشته نداریم.

🔹 به نظر من قیمت سهم، قیمت فعلی نیست و بالاتر است. اما بازار با عرضه و تقاضا قیمت را تعیین می کند. برای حمایت از سهم با توجه به سرمایه در گردش و نقدینگی سهم کار خاصی نمی توانیم بکنیم و فقط از بازارگردان شرکت درخواست می‌کنیم فعالتر باشد.

🔹 مستند پخش شده در تلویزیون به ما کمک زیادی کرد. انحصاری در زمینه کاغذ به وجود آمده بود و قیمت در دستان دو یا سه نفر بود. قیمت کاغذ از 800 تومان به 20 هزار تومان رسید. این مستند باعث شد قیمت 10 درصد 10 درصد کاهش پیدا کند. ما توقع داریم این روند باز هم ادامه داشته باشد و قیمت کاغذ به اعداد واقعی برسد.

🔹 در پاسخ به سوال درباره عرضه اولیه شرکت بهسود تجارت: با توجه به شرایط پذیرش بورس باید سرمایه شرکت از یک مقداری بالاتر باشد. در حال حاضر بهسود تجارت اعلام شرایط عرضه اولیه را ندارد شاید در سال های آینده بتوانیم این شرکت را در بورس پذیرش کنیم.

🔹در مجمع چکارن مبلغ 10 ریال سود به ازای هر سهم تقسیم شد و سود از طریق سامانه سجام پرداخت می‌شود.

 

0 نظر:

نظر بدهید