در مجمع حسینا چه گذشت؟برنامه شرکت در خصوص افزایش سرمایه چیست؟
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شرکت توسعه خدمات دریایی وبندری سینا با حضور سهامداران، نماینده سازمان بورس برگزار شد

به گزارش بورس فوری،   طراح زادگان مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا:در تدارک افزایش سرمایه بعدی هستیم.

ماموریت شرکت در سال ۱۴۰۰:
 احداث و راهبری پایانه های بندری، ارایه خدمات دریایی و بندری بنادر داخلی و خارجی. ارایه خدمات یکپارچه لجستیکی در سطح ملی و بین المللی.

سرمایه گذاری و ‌شراکت در طرح های معظم لجستیکی و زنجیره تامین ملی و بین المللی. این شرکت دارای ۱۰ قرارداد در حوزه های مختلف کالای عمومی، کانتینری، محوطه اختصاصی، انبارهای اختصاصی و پایانه نفتی در نواحی مختلف جنوب شرقی و غربی و شمال کشور می باشد.

بنا به تصمیم مجمع  5350 ریال سود  تقسیم شد

پاسخ مدیرعامل به سوالات سهامداران در مجمع حسینا؛

جزئیات طرح پروژه شهر لجستیک:  در این خصوص تفاهم امضا شده و منتظر ابلاغ مساحت زمینی که قرار است به شرکت تخصیص داده می‌شود هستیم، تا در کنار آن فعالیت ها را انجام دهیم.

پروژه دو منظوره شدن مخازن نفتی به چه صورت است؟  این طرح برای افزایش بهره‌وری عملیاتی است و هزینه خاصی برای شرکت نداشته و به نوعی ایجاد آمادگی است تا بتوانیم از ظرفیت های کامل مجموعه استفاده کنیم.

 سینا بین الملل یکی از راهبردهای شرکت است و تاکید ما بر حضور در بنادر خارجی است که در دستور کار ما قرار دارد.

 تاثیر رفع تحریم بر سودآوری: اگر  تحریم رفع شود رکود افزایش پیدا می کند اما نرخ تسعیر ارز نیز تعدیل می‌شود بنابراین در سوداوری شرکت اثر جهشی نخواهد داشت.

فعالیت شرکت در بندر چابهار: در حال حاضر در ماه هشتم فعالیت در بندر چابهار هستیم و درامد  ثابت ماهانه ۲۵ هزار یورو از این محل حاصل می‌شود.

 

0 نظر:

نظر بدهید