تسریع در روند تکمیل پروژه‌های شهرداری با تامین مالی از بورس
رئیس کمیسیون شهرسازی و املاک شهر ساوه گفت: تامین مالی از طریق بازار سرمایه به واسطه انتشار اوراق و صندوق‌های سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه املاک و مستغلات می‌تواند ضمن افزایش مشارکت مردمی روند تامین مالی، سرعت تکمیل پروژه‌ها را نیز ارتقا بخشد.

به گزارش بورس فوری، کبری طاهری، رئیس کمیسیون شهرسازی و املاک شهر ساوه در رابطه با مزیت تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی از طریق بازار سرمایه، اظهار کرد: در حال‌حاضر شهرداری‌ها در بحث تامین مالی با چالش‌های متعددی مواجه هستند به همین خاطر نمی‌توان صرفا به بحث جرایم یا عوارض تکیه کرد.

وی افزود: تامین مالی از طریق بازار سرمایه به واسطه انتشار اوراق و صندوق‌های سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه املاک و مستغلات می‌تواند ضمن افزایش مشارکت مردمی روند تامین مالی، سرعت تکمیل پروژه‌ها را نیز ارتقا بخشد.

صندوق‌های املاک و مستغلات بازوی کمکی شهرداری ساوه

رئیس کمیسیون شهرسازی و املاک شهر ساوه تصریح کرد: در حال‌حاضر شهرداری ساوه در سطح شهر املاکی دارد که برای بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های آن نیازمند مشارکت سرمایه‌گذاران است، اکنون با توجه به نظرات کارشناسی صندوق‌های املاک و مستغلات می‌توانند محرک و بازوی کمکی مناسبی برای تکمیل چنین پروژه‌هایی باشند.

طاهری در پایان گفت: صندوق‌های املاک و مستغلات امکانی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا با سرمایه‌های خرد در املاکی ارزشمند که اطلاعات شفاف و قابلیت ارزیابی دارند با کمترین هزینه و بالاترین نقدشوندگی، سرمایه گذاری کنند.

0 نظر:

نظر بدهید